deník MIFA

Čtvrtek 28.03.2024

CENA: ZDARMA!


Exkluzivně - Jak to vidí manažeři 1.ČR ligy - část1.

Chcete vědět jaké ambice mají manažeři 1.ČR ligy, jaké mají plány se svým stadionem, jak zachází s mladými talenty, kolikátí chtějí skončit v lize? Pak čtěte tento článek

Tuto sérii zahájíme třemi celky 1. ligy, konkrétně manažery Dusickou, DDS (patří jim můj velký dík za spolupráci) a mnou, protože odpověděli jako první (a velmi pěkně) na můj dotaz, takže v tom nehledejte nějakou diskriminaci ostatních klubů 1. ligy.


FC Dusicka Brno (Dusicka) - 6.tým ligy
Cíle: Umístit se v horní polovině tabulky nejlépe na 1.-3. místě; v ligovém poháru dojít alespoň do čtvrtfinále.

Posilování kádru: Momentálně kádr nepotřebuje žádné další posily jsem s nim až na výkon utočníku resp. s utočnou fází týmu spokojeny, vždyť ve většině utkání jsme dokázali soupeře přestřílet avšak málo střel skončilo v soupeřove síti. Momentálně se při tréninku zaměřujeme právě na koncovku.

Prodávání hráčů: Myslím, že není moc důvodů prodávat některé hráče snad jedině v případě, že by šlo do úzkych tak prodáme pár hráčů z lavičky, ale osobně věřím, že k takovéto situaci nedojde.

Stadion: Během sezóny další vylepšeni stadionu už v plánu není, tuto sezónu se fanoušci budou muset spokojit s pouhými 8000 místy, ale slibuji, že v případě úspěchu na začátku příští sezony začneme stavět stadion s kapacitou minimálně dvojnásobnou.

15 vs. 19: Během sezóny všechno naše úsilí smeřuje jak k dobrým výsledkům tak i hlavně k výchově a tréninku mladých talentů, kteří během této sezony nemají moc velkou šanci prosadit se do základu, ale během příští sezony se jich určite hned několik do základu dostane.

SK Slavia Praha (DDS) - 13.tým ligy
Předpoklad rozvoje: V letošní (první) sezoně MIFy chci udržet počet sedadel na stadionu na současném počtu. Plošné zýšení všech atributů zázemí na 2. úroveň již bylo provedeno, byly také zahájeny tři úpravy na 3. úroveň, konkrétně u Marketingu, Divácké atmosféry a Laskomin pro diváky. Do konce letošní sezony již pravděpodobně nebudou prostředky na plošné zvýšení všech atributů na třetí úroveň a proto se prozatím zaměřím na dobudování třetí úrovně o zmíněných třech atributů a pokud to finanční situace klubu dovolí, rád bych začal ještě v letošní sezoně úpravu Marketingu na 4. úroveň.

V příští sezoně, pokud letošní neskončí krachem a budu mít na začátku ligy dostatečné prostředky (50M), se chci již pustit i do zvýšení kapacity stadionu. Postupného, jak budou peníze, zezačátku pravděpodobně pouze jednu tribunu a to asi o několik málo tisíc. Zároveň s tím chci postupovat dále v modernizaci stadionu a zvyšování atributů zázemí. Samozřejmě podle toho, kolik bude mít klub peněz.

Dále mi pak DDS řekl, že svůj kádr již posílil o několik hráčů, aby tak ucelil svůj tým, dále se pak zaměřuje na výchovu mladých talentů (čemuž nasvědčují i některé jeho transferi) a v nejbližší době pak chce zlepšit formu svých svěřenců a tím se i dostat v tabulce nahoru (podle toho jak ho znám tak opravdu do pater nejvyšších)

FC Slovan Liberec (Tonda Hrábě) - 1.tým ligy
V této sezoně je mím cílem vyhrát ligu, nebo se alespoň umístit do třetího místa a v ligovém poháru se dostat do semifinále.

Kvůli těmto cílům jsem i nakoupil několik drahých hráčů, hlavně pak 1 brankáře, ale i mladé talenty, jejichž výchovu považuji za jednu ze svých hlavní priorit a v žádném případě nechci tento aspekt podcenit.

Prodej hráčů: díky tomu, že jsem dost hráčů nakoupil v současné době jich pár uvulňuji, tedy ty co nezapadají do mého herního koneceptu, nebo nejsou pro mě tak kvalitní.

V současné době jsem poměrně spokojen se hrou sváho týmu, hlavně pak s jeho útočnou fázi (zatím mám totiž nejlepší útok ligy), naopak menší problémy mám v obraně, ale díky již zmiňované koupi brankáře a jedomu naplánovanému obchudu, kde bych měl získat kvalitního obránce, by se tyto problémy mělo podařit eliminovat.

Co se týče stadionu, v této sezone neuvažuji o zvýšení jeho kapacity, ale napřesrok chci jeho kapacitu zvýšit alespoň o 6000míst, tedy na 14000. Ostatní složky jsem upgradoval na 2. úroveň, marketing, tréninkové a klubové prostory pak na úroveň 3. a počítám s dalším upgradem marketingu, případně s upgrady některých složek na 3. úroveň dle výše mích finančních prostředků.

Toť pro tento díl vše, doufám, že se vám článek líbil.

autor Autor: datum 30.10.2002pocet shlednuti Shlédnuto: 1057x


 


TOPLIST.cz